Az intézmény legutóbbi fenntartói értékelései:
A 2020/2021. tanév fenntartói értékelése
A 2021/2022. tanév fenntartói értékelése
A 2022/2023. tanév fenntartói értékelése
A 2023/2024. tanév fenntartói értékelése
Diák
Tanár
Munkatárs
Osztály
Csoport
A fejlett technológia által biztosított sokrétű tanárt segítő referenciák, segédanyagok nagy száma miatt a tanárok - még ha gondolnak is rá - igen nehezen és véletlenszerűen használnak kiegészítő anyagokat, pedig mindenki számára nyilvánvaló ezek metodikai és motivációnövelő értéke.
TovábbAz iskolákban folyó tanulás és oktatás minőségének fejlesztése napjaink egyik legfontosabb oktatásügyi témája. Számtalan kutatás és tanulmány foglalkozik azzal a kérdéssel, hogy hogyan lehet a minőségirányítási kutatások elméleti következtetéseit az iskolai gyakorlatba átültetni, és miképpen lehet a jó példákból tanulni.
TovábbA projekt célja az E-portfólió alkalmazása a partnerországok felsőoktatásában és szakképzési kurzusain, továbbá annak a lehetőségnek a vizsgálata, hogy a pályakezdők portfólióját miként tudnák hasznosítani a munkáltatók. A projekt partneri kör intézményünk kutatási innovációját transzferálja és a korábbi eredményekre építve azt további fejlesztésekkel és kísérletekkel egészíti ki a program futamideje alatt.
TovábbA projekt célja: Európai szinten versenyképes informatikai képesítések fejlesztése, kipróbálása és elterjesztése el Magyarországon. Az “EUCIP CORE” szakképesítések honosítása Magyarországon és hazai tematikájának tananyagának kidolgozása.
TovábbA program célja, hogy az egyetemen oktató tanárok speciális angol nyelvi készségét továbbfejlessze. A projektvezető török egyetem intézményünk korábbi fejlesztésének eredményét (IT-Teachers) transzferálta és az új fejlesztésben is partnerként választotta iskolánkat.
TovábbA projekt célja: a „fordított tanterem” módszertanát a partnerországok szakközépiskoláinak és szakiskoláinak valamint képzési központjainak pedagógiai gyakorlatába integrálja. Távlati cél a szakképzések színvonalának javítása, valamint a munkaalapú, együttműködő és problémaorientált tanulás/tanítás irányába fordulni, kihasználva a korszerű információ- és kommunikációtechnológiai eszközök pedagógiai lehetőségeit.
TovábbA demográfiai változások következtében világszerte növekszik a gondozásra szoruló idős emberek létszáma. A 65 évesnél idősebb népesség aránya 2014-ben elérte 18,5%-ot az Európai Unióban, és az előrejelzések szerint ez az arány 2060-ra megközelíti a 30%-ot. Az idősödő társadalmak az EU országok számára a XXI. század legnagyobb kihívását jelentik, amelyre nemcsak az egészségügyi és szociális ellátó rendszereknek, hanem csaknem minden szektornak, köztük az oktatásnak, és a szakképzésnek is reagálnia kell.
TovábbA projekt abból a feltételezésből indult ki, hogy van közvetlen összefüggés a munkanélküliség, a szegénység és a társadalmi kirekesztettség között. Azt a célt tűzte ki, hogy javít a fiatalok foglalkoztatásán, segíti a hátrányos helyzetű fiatalokat. Annak érdekében, hogy ezt a célt meg tudjuk valósítani, fontos segítő stratégiákat, eszközöket és módszereket kell kitalálni, melyeket meg is tudunk valósítani.
TovábbA projekt célja: A partnerség egy olyan adatbázis kialakításán és feltöltésén dolgozik, melyben konkrét, szakképzésben és felnőttképzésben tanított tantárgyakhoz, oktatás céljára szabadon felhasználható anyagokat gyűjt, abból tematikus tanulási lehetőséget és E portfóliós felületet biztosít.
TovábbA projekt célja: A szakképzésben tanító pedagógusok megismertetése a fordított (tükrözött) osztályterem módszertanával, ehhez oktatóvideók és tanítási segédanyagok elkészítése.
TovábbDigitális akadálymentesítés előtérbe emelése átlagos IKT felhasználók támogatásával
TovábbA projekt célja: projektközpontú és játékos tanulással fejleszteni a partnerországok grafikus szakképzését, ezáltal innovatívabbá, érdekesebbé (még inkább média központúvá) téve a képzések szakmai tartalmát és tananyagait. Hosszú távú cél pedig a lemorzsolódás csökkentés az adott szakképesítések diákjai vonatkozásában.
TovábbSzakképzésnek nevezzük azt a „szakmaspecifikus oktatást és képzést, ami a képzett munkaerőt hivatott biztosítani” (CEDEFOP). Napjainkban azonban sokat találkozhatunk a ’készséghiány’ fogalmával, ami a képzési kínálat és a munkaerőpiacon jelentkező szükséglet közötti eltérést jelenti. Bár a probléma nem oldható meg egyedül az oktatás keretein belül, mégis a szakképzés jelenti a megoldás egyik kulcsát.
TovábbA projekt célja a konzorciumban résztvevő intézmények jó gyakorlatainak, tapasztalatainak cseréje, növelve ezáltal a szakképzési feladatellátás módszertani színvonalát. A tevékenységek során azonban nemcsak a nevelési-oktatási tapasztalatok megismerése a cél, hanem a partnerországok szakképzési struktúrájának összehasonlítása is, így a projekt végeztével a jó gyakorlatokat, valamint a partnerországok szakképzési rendszereinek összehasonlítását magában foglaló rövid kiadvány kerül összeállításra és publikálásra angol nyelven.
TovábbA SZÁMALK-Szalézi Technikum és Szakgimnázium, valamint a Szalézi Intézmény Fenntartó az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) Szakképzésért Felelős Helyettes Államtitkársága felkérésére, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) szakmai támogatásával kreativitás-fejlesztési folyamatba kezdett.
Tovább