Ennek az intellektuális kimenetnek az általános célja az, hogy a fiatal tanulóknak bemutassa az ismeretlen kibernetikai biztonsági profilok széles skáláját. Az ESCO kibernetikai biztonsági profiljait a fiatalok számára érthető módon fogják adaptálni. Először konzultáció keretében igényanalízist végeztetnek el a tanulókkal, hogy megtudják, melyik kibernetikai biztonsági hivatást érzik magukénak. Előtérbe helyezik a női példákat, hogy eltöröljék a sztereotípiákat.
A projekt termékei: e-book, szoftverfejlesztés, iskolai kísérletek, tanár továbbképzés, intenzív oktató-videójáték életszerű helyzetekkel, IKT-tantárgyakhoz kapcsolódó tudásbázis-felület a gimnáziumi és szakgimnáziumi tanulóknak, tanároknak és családoknak.
A fő cél multimédia-források alkotása, hogy ezzel a kibernetikai témát közelebb vigyék a gimnáziumi és szakgimnáziumi tanulókhoz. Különféle videók készülnek majd, hogy a tanulók, a tanárok és a család is bepillanthasson a kibernetikai biztonsági életpályákba. Egyrészt, minden egyes foglalkozásról készül egy-egy animációs videó tanuló-centrikus nyelvezettel és dizájnnal, amelyekben a női szerep dominál, hogy a nemi egyenlőséget előmozdítsa. Másrészt a kibernetikai biztonság területén dolgozó nők sikereit bemutató videók készülnek, amelyben megosztják munkájuk tapasztalatait és ezzel motiválják a fiatal lányokat a sikeres karrierre az IKT-biztonság terén.
Ezenkívül az egyes országok partnerei 10-10 sikertörténetet gyűjtenek össze a saját országukban dolgozó női kiberbiztonsági szakemberekről. Ehhez egy közös sablont használnak majd. Azután tanúsító videókat vesznek fel (2-3 videó országonként, maximum 2 percesek), amelyekben valódi, sikeres, a kiberbiztonság területén dolgozó nők beszélnek a munkatapasztalatukról. E videók célja, hogy motiválják a fiatal nőket a kibernetikai biztonsági pályaválasztásban.
Gimnáziumi és szakgimnáziumi tanulók és tanáraik
A fő cél multimédia-források alkotása, hogy ezzel a kibernetikai témát közelebb vigyék a gimnáziumi és szakgimnáziumi tanulókhoz. Különféle videók készülnek majd, hogy a tanulók, a tanárok és a család is bepillanthasson a kibernetikai biztonsági életpályákba. Egyrészt, minden egyes foglalkozásról készül egy-egy animációs videó tanuló-centrikus nyelvezettel és dizájnnal, amelyekben a női szerep dominál, hogy a nemi egyenlőséget előmozdítsa. Másrészt a kibernetikai biztonság területén dolgozó nők sikereit bemutató videók készülnek, amelyben megosztják munkájuk tapasztalatait és ezzel motiválják a fiatal lányokat a sikeres karrierre az IKT-biztonság terén.